fbpx

CASE STUDY KLIENTA

Złoty Kłos

BRANŻA: Piekarnicza
CEL: Zbudowanie Społeczności

REZULTAT: Zdominowanie lokalnego rynku i przyrost lojalnych klientów piekarnii

rhye 1
rhye 2
rhye 3
Strategiczny cel obejmował nawiązanie głębokich relacji z mieszkańcami okolic mniejszych miast i wsi znajdujących się na południu Krakowa, a także ukształtowanie silnego wizerunku marki. Główną misją naszych działań było zwiększenie interakcji na platformie społecznościowej, osiągnięcie licznych polubień i komentarzy, a także podniesienie ogólnej świadomości marki Złoty Kłos. W równym stopniu priorytetem było także efektywne utrzymanie lojalności obecnych klientów.
walek 2

Usługi, które wybraliśmy:

KEY VISUAL
SOCIAL MEDIA
WIDEO
GRAFIKA
PROWADZENIE FACEBOOKA
PROMOCJA POSTÓW
POZYSKIWANIE FANÓW
INSTAGRAM REPOST
MODERACJA
FILMY PROMOCYJNE
KAMPANIA REKLAMOWA
KEY VISUAL
SOCIAL MEDIA
WIDEO
GRAFIKA
PROWADZENIE FACEBOOKA
PROMOCJA POSTÓW
POZYSKIWANIE FANÓW
INSTAGRAM REPOST
MODERACJA
FILMY PROMOCYJNE
KAMPANIA REKLAMOWA

🔥 PRZED I PO ROZGRZANIU PIECA PRZEZ TUKANY

PRZED

❌ Brak regularności na profilu
❌ Mała aktywność odbiorców pod postami
❌ Brak angażującego contentu
❌ Mało polubień strony
❌ Niespójne grafiki
❌ Brak obecności na Instagramie
❌ Brak materiałów wideo

PO

Regularnie serwowany kontent
✅ Zaangażowana społeczność
✅ Pozytywne reakcje na kontent
✅ Znaczący przyrost fanów
✅ Spójny branding
✅ Obecność na Facebooku i Instagramie
✅ Stworzenie serii wideo o marce

KONSUMUJEMY WZROKIEM, CZYLI KEY VISUAL

Stałym elementem przy starcie działań w naszej agencji jest przygotowanie Key Visual’a dla nowego klienta, w którym umieszczamy zazwyczaj 3 pierwsze grafiki do postów. Dzięki temu pokazujemy klientowi jak wygląda nasz pomysł na wizualizację jego marki.
Zobaczcie jak zmieniły się grafiki Złotego Kłosa
po dołączeniu do Gniazda.
PRZED:
PO:

PROWADZENIE SOCIAL MEDIA

W komunikacji opieramy się na 3 kategoriach postów,
uzyskując zaangażowanie odbiorców.

MODERACJA

eggs 2

Dziś Złoty Kłos posiada bardzo zgraną i zaangażowaną społeczność,
przez którą (O caramba!) co miesiąc ledwo wystarcza nam
ustalony czas moderacji, znajdujący się w pakiecie Klienta.

FILMY WIDEO

Dziś Złoty Kłos posiada bardzo zgraną i zaangażowaną społeczność,
przez którą (O caramba!) co miesiąc ledwo wystarcza nam
ustalony czas moderacji, znajdujący się w pakiecie Klienta.

SKARBIEC ZŁOTA, CZYLI PŁATNA PROMOCJA

W przypadku Złotego Kłosa prowadzimy następujące kampanie: 👉 kampania na aktywność postów 👉 kampania na wyświetlenia filmów 👉 kampania na polubienia strony Celem klienta było zwiększenie rozpoznawalności swojej marki wśród lokalnej społeczności i zachęcenie jej, by została z nim na dłużej. A jest warto, bo fanpage Złoty Kłos tętni życiem (nie wspominając już o ciągłym ruchu w piekarniach).
WYNIKI:

5,5 mln wyświetleń

+40 k polubień postów

+1,5 k komentarzy

+1 k udostępnień

260 zapisanych postów

PRZED

❌ Brak regularności na profilu
❌ Mała aktywność odbiorców pod postami
❌ Brak angażującego contentu
❌ Mało polubień strony
❌ Niespójne grafiki
❌ Brak obecności na Instagramie
❌ Brak materiałów wideo

realistic render of pirate chest filled with gold and bread loafs clear white background copy 1111 1 e1720474791719

KREACJE I GRUPA DOCELOWA

Aby zachęcić odbiorców do polubień, stworzyliśmy specjalne kreacje reklamowe,
  film promujący pieczywo tostowe oraz zimową odsłonę Dobczyc, czyli miasta, w
którym znajduje się główna siedziba firmy. 🍞

Zobaczcie sami, jak to smakowicie wygląda:

Ale kto chciałby obserwować jakiś tam profil lokalnej piekarni? 🙄

Kampanie targetowaliśmy na grupę docelową klienta, czyli osoby mieszkające
w pobliżu sklepów stacjonarnych sieci piekarni Złoty Kłos. Wydzielając osobny budżet testowaliśmy także mieszkańców Krakowa i większy procent prawdopodobieństwa w grupach podobnych odbiorców.

chrupiące wyniki kampanii na polubienia strony

Jaki był więc nasz przepis na pyszny chlebek?

Atrakcyjne grafiki + odpowiednio dobrana grupa docelowa + wiedza naszych specjalistów x nieco budżetu reklamowego = zatukaniste wyniki!

Od około 300 polubień do ponad 8 tysięcy!

group 25

złote myśli, czyli wideoopinia od klienta

Posłuchaj co sądzi o naszej współpracy
Dyrektor ds. Marketingu Złotego Kłosa, Andrzej Brożek.

złote podsumowanie

Posłuchaj co sądzi o naszej współpracy
Dyrektor ds. Marketingu Złotego Kłosa, Andrzej Brożek.

Chcesz żeby Twoja marka również mogła się pochwalić takimi wynikami?