Strategiczny cel obejmował nawiązanie głębokich relacji z mieszkańcami okolic mniejszych miast i wsi znajdujących się na południu Krakowa, a także ukształtowanie silnego wizerunkumarki. Główną misją naszych działań było zwiększenie interakcji na platformie społecznościowej, osiągnięcie licznych polubień i komentarzy, a także podniesienie ogólnej świadomości marki Złoty Kłos. W równym stopniu priorytetem było także efektywne utrzymanie lojalności obecnych klientów.
USŁUGI, KTÓRE WYRABIALIŚMY
KEY VISUAL
SOCIAL MEDIA
WIDEO
GRAFIKA
PROWADZENIE FACEBOOKA
PROMOCJA POSTÓW
POZYSKIWANIE FANÓW
INSTAGRAM REPOST
MODERACJA
FILMY PROMOCYJNE
KAMPANIA REKLAMOWA
KEY VISUAL
SOCIAL MEDIA
WIDEO
GRAFIKA
PROWADZENIE FACEBOOKA
PROMOCJA POSTÓW
POZYSKIWANIE FANÓW
INSTAGRAM REPOST
MODERACJA
FILMY PROMOCYJNE
KAMPANIA REKLAMOWA
🔥 PRZED I PO ROZGRZANIU PIECA PRZEZ TUKANY
PRZED:
❌ Brak regularnościna profilu ❌ Mała aktywność odbiorców pod postami ❌ Brak angażującego contentu ❌ Mało polubień strony ❌ Niespójne grafiki ❌ Brak obecności na Instagramie ❌ Brak materiałów wideo
PO:
✅ Regularnie serwowany kontent ✅ Zaangażowana społeczność ✅ Pozytywne reakcje na kontent ✅ Znaczący przyrost fanów ✅ Spójny branding ✅ Obecność na Facebooku i Instagramie ✅ Stworzenie serii wideo o marce
KONSUMUJEMY WZROKIEM, CZYLI KEY VISUAL
Stałym elementem przy starcie działań w naszej agencji jest przygotowanie Key Visual’a dla nowego klienta, w którym umieszczamy zazwyczaj 3 pierwsze grafiki do postów. Dzięki temu pokazujemy klientowi jak wygląda nasz pomysł na wizualizację jego marki.
Zobaczcie jak zmieniły się grafiki Złotego Kłosa po dołączeniu do Gniazda.
BeforeAfter
PROWADZENIE SOCIAL MEDIA
W komunikacji opieramy się na 3 kategoriach postów, uzyskując zaangażowanie odbiorców.
MODERACJA
Dziś Złoty Kłos posiada bardzo zgraną i zaangażowaną społeczność, przez którą (O caramba!) co miesiąc ledwo wystarcza nam ustalony czas moderacji, znajdujący się w pakiecie Klienta.
FILMY I POSTY WIDEO
Doskonałym uzupełnieniem komunikacji marki są filmy pokazujące kulisy powstawania smakowitych wypieków.
SKARBIEC ZŁOTA, CZYLI PŁATNA PROMOCJA
W przypadku Złotego Kłosa prowadzimy następujące kampanie:
👉 kampania na aktywność postów
👉 kampania na wyświetlenia filmów
👉 kampania na polubienia strony
Celem klienta było zwiększenie rozpoznawalności swojej markiwśród lokalnej społeczności
i zachęcenie jej, by została z nim na dłużej. A jest warto, bo fanpage Złoty Kłos tętni życiem (nie wspominając już
o ciągłym ruchu w piekarniach).
WYNIKI:
1 mln zasięgu 5,9 mln wyświetleń +54 k polubień postów +2 k komentarzy +1 k udostępnień 284 zapisań postów
KREACJE I GRUPA DOCELOWA
Aby zachęcić odbiorców do polubień, stworzyliśmy specjalne kreacje reklamowe, film promujący pieczywotostowe oraz zimową odsłonę Dobczyc, czyli miasta, w którym znajduje się główna siedziba firmy. 🍞
Zobaczcie sami, jak to smakowicie wygląda:
Ale kto chciałby obserwować „jakiś tam” profil lokalnej piekarni? 🙄
Kampanie targetowaliśmy na grupę docelową klienta, czyli osoby mieszkające w pobliżu sklepów stacjonarnych sieci piekarni Złoty Kłos. Wydzielając osobny budżet testowaliśmy także mieszkańców Krakowa i większy procent prawdopodobieństwa w grupach podobnych odbiorców.
chrupiące
wyniki kampanii na polubienia strony
Jaki był więc nasz przepis na pyszny chlebek?
Atrakcyjne grafiki + odpowiednio dobrana grupa docelowa + wiedza naszych specjalistów + nieco budżetu reklamowego = zatukaniste wyniki! Od około 300 polubień do ponad 10 tysięcy!
złote myśli, czyli
wideoopinia od klienta
Posłuchaj co sądzi o naszej współpracy Dyrektor ds. Marketingu Złotego Kłosa, Andrzej Brożek.
złote podsumowanie
Chcesz, żeby Twoja marka również mogła się pochwalić takimi wynikami?